Királyerdei Klinika

Esztétikai kezelések, botox, ráncfeltöltés

AJAKFELTÖLTÉS
A szájfeltöltés a vékony esetleg asszimetrikus ajkak méretét és formáját változtatja meg.
Hyarulonsavas töltőanyagokat használunk, melyek hatóideje rövidebb ugyan (6-12 hónap), de semmiféle szövődménnyel nem jár alkalmazásuk.
A kezelés után (2 vagy 3 napig) nem javasolt a kezelt felület intenzív érintése vagy a nagy hőingadozásnak kitétele (pl. smink, torna, napozás, szauna stb.) Javasolt elhagyni az alábbi kezeléseket a következő egy hónapban pl. hámlasztás lézer kezelések, erős kozmetikai masszázs, stb.
A beavatkozás következménye néhány órán belül, de legfeljebb néhány napon belül elmúló, enyhe bőrpír, duzzanat, ödéma esetleg helyi fájdalom.

RÁNCFELTÖLTÉS
A ráncfeltöltés napjainkban a leggyakrabban végzett esztétikai beavatkozás.
A kor előre haladtával, a napozás és a környezeti ártalmak hatására a bőr veszít rugalmasságából, csökken a kollagén és redők jelennek meg az orr mellett ill. a szájzúgok irányába. Az alsó és felső ajak körül finomabb ún. dohányzóráncok alakulhatnak ki.
A kialakult ránc alá injekciózott korszerű térfogatpótló anyagokkal már nemcsak pótolhatjuk a hiányt, hanem stimuláljuk a kötőszövetet is aminek előnye, hogy az anyag felszívódása után esztétikai szempontból nincs jelentős visszaesés.

IZZADÁS ELLEN BOTOX-AL
Az izzadás teljesen normális folyamata szervezetünknek – kivéve ha túl gyakran és túl erőteljesen izzadunk. Hátterében lehet stressz vagy fokozott lelki állapot, valamint kiválthatják különféle élvezeti szerek mint pl. kávé, alkohol, cigaretta, erős fűszerek.
Mindenképpen figyelmet igényel a probléma, mert a zavaró esztétikai jeleken kívül különböző betegségek kísérő tünete is lehet pl. hormonális változások, pajzsmirigy működési zavarok, cukorbetegség vagy idegrendszeri problémák.
A fokozott verejtéktermelés legtöbb esetben tenyéren, talpon vagy hónaljban okozhat kellemetlenséget. Amennyiben a helyi kezelések nem enyhítik a tüneteket nagyon jó eredménnyel enyhíthetők.
A kezelés hatására vagy teljesen megszűnik a kóros izzadás vagy jelentősen csökken. Az injekció hatása átlagosan 4-6 hónapig tart.

ARCEMELÉS APTOS SZÁL BEHÚZÁSÁVAL
Idővel az arc veszít víz és zsírszövet tartalmából , hat rá a gravitáció és rugalmatlan petyhüdt lesz. Az orca megereszkedésének, megfiatalításának egy kevésbé drasztikus és gyors módja az aptos szál behúzása.
Az aptos egy mindkét oldalon fogazott műanyag szál, melyet injekciós tű segítségével vezetik a bőr alá a megfelelő mélységben. A szálon lévő apró fogacskák a szál megfeszítése után megkapaszkodnak a környező szövetekbe ezzel egy alapot képezve megemelik a megereszkedett arcot.
A beavatkozás ambulánsan helyi érzéstelenítésben történik. Követheti minimális duzzanat, ritkán kisebb bevérzések is előfordulhatnak, de ezek pár nap alatt felszívódnak. Hatása azonnal látható és egyéntől függően 2-5 évig tart.

BOTOX KEZELÉS
Elsősorban az arc felső harmadában használják a mimikai ráncok kezelésére. A homlok, szemöldök közötti ráncok és a szem külső szarkalábjai a legalkalmasabbak a botox kezelésre, mert ezeknek az izmoknak a lebénítása nem játszik meghatározó szerepet az arc teljes mimikájánál.
A kezelés gyors , egyszerű. Egy vékony tűvel történnek a szúrások, a kezelt területtől függően több szúráspont lehetséges amit alig lehet érezni. Hatására az izmok húzása gyengül a bőr magától kisimul. A hatás 3-6 hónapig tarthat ami után ismételni kell a kezelést.
Kezelés után 4-5 órán belül kéz érintése nélkül mimikai izomtorna javasolt, a hatás 5 nap után jelentkezik. A beavatkozás után 2 hétig kozmetikai masszázs tilos.

DERMAROLLER

Kollagén indukciós terápiának nevezett eljárás a bőr kötőszövetének kollagén termelésére hat oly módon, hogy egy dermarollernek nevezett készülékkel stimuláljuk a bőrt.
A dermaroller egy henger, amelynek felületén sűrű hajszálvékony tűk találhatók és ezek többszöri átgörgetésével mikrosérüléseket okozunk a bőrön, mely beindítja a szervezet saját regeneráló mechanizmusát. Többfajta henger létezik különféle tűhosszúsággal. Az otthoni használatra javasoltnak a legrövidebb a tűje és természetesen az orvos által használt a leghosszabb.
A kezelés hatására a saját kollagén termelődés fokozódik, a végeredménye a bőr megfiatalodik.
Kiválóan alkalmas: ránctalanításra, aknés hegek javítására,tág pólusú bőr kezelésére, striákra.

A javasolt kezelési szám 4-6 alkalom , 10 naponta ismételve. A kúra alatt  nem javasoljuk a szoláriumozást ill. a napozást, mert az eredményességet visszaveti.